piątek, 27 czerwca 2014

Stylizacja 16 (wakacje cz. I)

Pierwszy dzień wakacji!
Jedna z nas już była na urlopie pod palmą, druga ma w planach a trzecia do końca roku intensywnie pracuje i raczej żadne wakacje nie wchodzą w grę.
Gdziekolwiek nie spędzamy tych letnich miesięcy, cieszy nas, że z szaf wychodzą sukienki, sandały i okulary słoneczne.
Dzisiaj polecamy spódniczkę i bluzkę w paski - modne, wygodne, nie drogie. Pasuje na plażę do stroju kąpielowego i na wieczorne wyjście do miasta - koniecznie z czarną, elegancką marynarką z Zary:)

Czarna marynarka marki Zara    
Rozmiar: S
Materiał: 98% bawełna, 2% elastyna
Stan: Bdb
Cena: 35 zł
Bluzka w paski marki Dunnes    
Rozmiar: L
Materiał: 95% bawełna, 5% spandex
Stan: Bdb
Cena: 20 zł
Spódniczka w paski marki Gina Tricot
Rozmiar: S/M
Materiał: 65% bawełna, 32% poliester, 3% elastyna
Stan: Bdb
Cena: 25 zł











10 komentarzy:

  1. Marynarsko. Strój odpowiedni do miejsca, w sam raz na nabrzeżne spacery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie!!! Wspaniałe zestawienie na lato

    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny letni zestaw i przepiękne miejsce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie różnych paseczków super! podoba mi się Twój blog , dlatego obserwuję:) Ps. zapraszam do mnie:)! jeśli Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli mnie również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:) Dobrze choć na tydzień oderwać się od wszystkiego i poczuć prawdziwy klimat wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i z klasą! Okulary bardzo Ci pasują! Rownież dodaję do obserwowanych, blog mi się baardzo podoba!:)
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski to jest wzór który zawsze będzie modny latem i mi to pasuje jak najbardziej :D

    zapraszam do siebie: myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja świetnie się prezentuje .. zapraszam do mnie na nowy post
    co powiesz na wspólną obserwacje? livka-livs,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń